Kampanje

Fullscreen Interactive

Istraži ostale formate

Podravka Krem Juha

Pogledaj kampanju

Oglašivač:
Podravka

Trajanje kampanje:
17. februara 2015. - 28. februara 2015.

CTR 
18.23%

Format Banera:
Fullscreen Interactive, 320x480

Cilj kampanje:

Nema boljeg načina za predstavljanje tvog novog proizvoda od kampanje na mobilnom uređaju tvog korisnika. Podravka je iskoristila našu oglašivačku mrežu kako bi predstavila nove ukuse krem supa. Baner Full screen image je vodio do Podravkine mobilne web stranice, gde su hrvatski mobilni korisnici mogli saznati više o ovoj krem supi bogatoj povrćem.

Želiš ovakvu kampanju?

Sviđa ti se naš rad i želiš nešto slično, ali ipak drugačije za svoj brend? Javi nam se i ostvarimo postavljene ciljeve na obostrano zadovoljstvo!

Javi nam se

Preuzmi ClickAttack Q2 Izveštaj

Zatraži besplatnu kopiju izveštaja. Potrebno je samo da ispuniš jednostavnu formu.