Kampanje

Fullscreen Interactive

Istraži ostale formate

Supe Weather

Pogledaj kampanju

Oglašivač:
Podravka

Trajanje kampanje:
24. novembra 2015. - 9. decembra 2015.

CTR 
19.93%

Format Banera:
Fullscreen Interactive, 320x480

Cilj kampanje:

U saradnji sa Podravkom realizovali smo kampanju koja je koristila inteligentno targetiranje. Za njihov brend Podravka Juhe osmislili smo mobilnu kampanju Supe Weather koja je koristila vremensku prognozu pa su se, u zavisnosti od vremenskih prilika, prikazivali različiti baneri. Uz ovaj inteligentni mobilni targeting, iskoristili smo i geo-lokacijski targeting pa smo kampanjom ciljali samo korisnike na željenim lokacijama.

Želiš ovakvu kampanju?

Sviđa ti se naš rad i želiš nešto slično, ali ipak drugačije za svoj brend? Javi nam se i ostvarimo postavljene ciljeve na obostrano zadovoljstvo!

Javi nam se

Preuzmi ClickAttack Q2 Izveštaj

Zatraži besplatnu kopiju izveštaja. Potrebno je samo da ispuniš jednostavnu formu.